Συμπληρώστε το βαθμό ικανοποίησής σας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Επισκέφτηκα το κατάστημα:(*)
Παρακαλώ επιλέξτε το κατάστημα που επισκεφθήκατε

1. Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε αττό την επίσκεψή σας στο κατάστημα (*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

2. Η πρόσβαση στο χώρο του καταστήματος με μέσα μαζικής μεταφοράς είναι εύκολη.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

3. Το κατάστημα διαθέτει ικανοποιητικό χώρο στάθμευσης.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

4. Έμεινα ικανοποιημένος/η από την καθαριότητα του χώρου(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

5. Οι σημάνσεις στο χώρο του καταστήματος ήταν κατανοητές και με διευκόλυναν να βρω αυτό που έψαχνα.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

6. Έμεινα ικανοποιημένος/η από την τοποθέτηση των προϊόντων καθώς υπήρχε τάξη στον τρόπο παρουσίασής τους. (*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

7. Η θερμοκρασία και ο φωτισμός του καταστήματος ήταν όπως έπρεπε.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

8. Η ένταση και η ποιότητα της μουσικής που ακουγόταν στο κατάστημα κατά την παραμονή μου σε αυτό, με άφησε ικανοποιημένο/η. (*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

9. Το προσωπικό του καταστήματος ήταν επαρκές στο να καλύψει τις ανάγκες στην εξυπηρέτηση των πελατών. (*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

10. Με ικανοποίησε η συμπεριφορά του προσωπικού του καταστήματος.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

11. Η εμφάνιση του προσωπικού του καταστήματος ήταν κατάλληλη. (*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

12. Έμεινα ικανοποιημένος/η από τις τιμές.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

13. Έμεινα ικανοποιημένος/η από την ποικιλία των προϊόντων (*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

14. Έμεινα ικανοποιημένος/η από την φρεσκάδα, εμφάνιση και ποικιλία των φρουτολαχανικών στο οπωροπωλείο.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

15. Έμεινα ικανοποιημένος/η από τη φρεσκάδα και ποικιλία των κρεατικών στο κρεοπωλείο.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

16. Οι πάγκοι των φρουτολαχανικών και τα ψυγεία για τα μη τυποποιημένα κρέατα, αλλαντικά, σαλάτες-αλίπαστα και τυριά ήταν άρτια οργανωμένα και με διευκόλυναν στις αγορές μου.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

17. Η ταμίας ήταν ικανοποιητικά γρήγορη στην εξυπηρέτησή μου. (*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

18. Η ταμίας έδωσε σωστά τα ρέστα που έπρεπε (αν η πληρωμή έγινε με μετρητά). (*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

19. Ένοιωσα το φιλικό και οικογενειακό κλίμα του καταστήματος στη διάρκεια των αγορών μου.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

20. Θα ξαναπροτιμήσω το συγκεκριμένο κατάστημα για τις αγορές μου.(*)
Παρακαλώ επιλέξτε απάντηση

Υποδείξεις: σημειώστε μας ό,τι μπορεί να μας βοηθήσει να βελτιωθούμε.