• Να τρώνε καθημερινά πρωινό που προσφέρει σωματική και νοητική ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για μια καινούρια μέρα.

• Προσθέστε άφθονα φρούτα και λαχανικά που εφοδιάζουν τον οργανισμό του με βιταμίνες και φυτικές ίνες ενώ είναι ιδανική επιλογή για ένα υγιεινό snack

• Φροντίστε να πίνουν τακτικά νερό - παιδιά ηλικίας 2-8 ετών ιδανικά πρέπει να πίνουν 1,3-1,6 λίτρα την ημέρα. Μεγαλύτερα παιδιά και έφηβοι

• 9-18 ετών, οι συστάσεις αναφέρουν 1,9-2,4 λίτρων την ημέρα

• Προσφέρετέ του ποικιλία - κάθε ομάδα τροφίμων προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά

• Αποφεύγετε να τρώει τα junk food και τη ζάχαρη που επιβαρύνουν τον παιδικό οργανισμό με πολλές θερμίδες, κορεσμένα και trans λιπαρά και είναι υπαίτιοι σε μεγάλο βαθμό για την παιδική παχυσαρκία.

• Μην του αποκλείετε εντελώς κάποιες επιλογές γιατί ο αποκλεισμός μπορεί να επιφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Να θυμάστε ότι δεν υπάρχουν κακά τρόφιμα αλλά κακές διατροφικές συνήθειες

• Κρατήστε ένα σταθερό πρόγραμμα ωρών στα γεύματα και φροντίστε τα παιδιά να μη τσιμπολογούν

Άντα Ζαχαριάδου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος