Ο βασικός μεταβολισμός ορίζει την ενέργεια (θερμίδες) που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να επιτελέσει τις βασικές λειτουργίες του. Πως μπορούμε να τον ενισχύσουμε:

- Μπορούμε βελτιώσουμε το μεταβολισμό μας αν ενισχύσουμε το μυϊκό μας σύστημα και περιορίσουμε το λίπος μας, με υγιεινή διατροφή και συστηματική άσκηση.

- Αποφεύγουμε τις δίαιτες-αστραπή και φροντίζουμε να μην χάνουμε περισσότερο από 500γρ με 1 κιλό την εβδομάδα.

- Ακολουθούμε τον κανόνα των 5 γευμάτων (3 βασικά, 2 snacks) ανά 3-4 ώρες για να κρατάμε τον μεταβολισμό μας σε εγρήγορση.

- Καταναλώνουμε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα όπως άπαχο κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, αυγό, γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών, όσπρια και ξηρούς καρπούς

– Πίνουμε 6-8 ποτήρια νερό καθημερινά.

Άντα Ζαχαριάδου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος