ΠΡΩΙΝΟ: Βοηθάει στην πνευματική και σωματική λειτουργία και ρυθμίζει τα επίπεδα της γλυκόζης. Ερευνες έδειξαν ότι παιδιά που δεν τρώνε πρωινό παρουσιάζουν αυξημένα επίπεδα παχυσαρκίας.

ΦΡΟΥΤΑ & ΛΑΧΑΝΙΚΑ: Απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του παιδικού οργανισμού καθώς τον εφοδιάζουν με βιταμίνες και φυτικές ίνες .

ΓΛΥΚΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ: Η απαγόρευση μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Επιτρέψτε στα παιδιά μια περιστασιακή κατανάλωση (1-2 φορές/εβδομάδα).

ΣΠΙΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ: Η προσεγμένη ποιότητα των υλικών, ο τρόπος παρασκευής και η συντήρηση του φαγητού, καθιστούν την σπιτική μαγειρική την καλύτερη βάση υγιεινής διατροφής.

ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ: Μάθετε στα παιδιά να πίνουν νερό. Η αφυδάτωση είναι πολλές φορές η αιτία για ατονία ή υπερδραστηριότητα, πονοκεφάλους , ζαλάδες και δυσκοιλιότητα.

Άντα Ζαχαριάδου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος