Έρευνες αναφέρουν ότι ένα παιδί μπορεί να χρειαστεί περισσότερες από δέκα φορές να του δοθεί κάποιο λαχανικό μέχρι να αποφασίσει να το δοκιμάσει. Με υπομονή δοκιμάστε και μερικά ακόμα «κόλπα» που μπορεί να το πείσουν:

- «Κρύψτε» τα λαχανικά σε διάφορα αγαπημένα τους φαγητά όπως πίτσα, μπιφτέκι, σάλτσα για μακαρόνια, σάντουιτς.

- Σερβίρετέ τα σε διάφορες εναλλακτικές μαγειρικής όπως ψητά, ωμά, βραστά με νόστιμα dressing.

- Προσφέρετέ τα στο παιδί σας σαν σνακ σε κάποιο χώρο διασκέδασης όπως στην παιδική χαρά, στο πάρκο, στην παραλία.

- Κόψτε μαζί λαχανικά σε παιδικά σχέδια και μετά απολαύστε τα παρέα.

- Διαλέξτε μαζί με το παιδί λαχανικά και ζητήστε του να σας βοηθήσει στην κουζίνα. Παροτρύνετέ το να δοκιμάσει αυτό που διάλεξε ή ετοίμασε μαζί σας.

- Δώστε εσείς το καλό παράδειγμα ξεκινώντας το γεύμα σας με σαλάτα και τρώγοντας υγιεινά σνακ λαχανικών στη διάρκεια της ημέρας.

Άντα Ζαχαριάδου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος