Η άσκηση αποτελεί απαραίτητο συστατικό υγείας και ευεξίας. Τι πρέπει να γνωρίζετε:

- Οι θερμίδες που «καίμε» στην άσκηση εξαρτώνται από το είδος, την ένταση, τη διάρκεια της άσκησης καθώς και το σωματικό μας βάρος. Για παράδειγμα με περπάτημα 30 λεπτών καίμε περίπου 180 θερμίδες, ενέργεια που παίρνουμε από ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή 2 φρούτα.

- Το πρόγραμμα άσκησής μας πρέπει να συνδυάζει αύξηση των καύσεων και μυϊκή ενδυνάμωση.

- Αύξηση των καύσεων έχουν τα αερόβια προγράμματα όπως είναι το περπάτημα, το τρέξιμο, η κολύμβηση, η ποδηλασία, ή το aerobic . Μυϊκή ενδυνάμωση έχουμε στις γυμανστική με βάρη ή αντιστάσεις, στη yoga το pilates και άλλους σχετικούς τρόπους άσκησης .

- Η μυϊκή μάζα ζυγίζει περισσότερο από τη λιπώδη. Σε ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης, οι μύες ενισχύονται και καθώς είναι βαρύτεροι από το λίπος η ζυγαριά δείχνει τα ίδια κιλά ή και αύξηση. Αυτό είναι φυσιολογικό και παροδικό. Συνεχίστε την προσπάθεια.

Άντα Ζαχαριάδου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος