Για να μπορέσουμε να χάσουμε μόνιμα και αποτελεσματικά βάρος και να διατηρήσουμε τον οργανισμό μας υγιή ακολουθούμε κανόνες:

Μικρότερες μερίδες. Περιορίζουμε την ποσότητα χωρίς να αποκλείουμε τίποτε από τη διατροφή μας.

Καλύτερη ποιότητα υλικών. Φρέσκα υλικά, άφθονα φρούτα και λαχανικά, ψάρι, κοτόπουλο και άπαχο κρέας, όσπρια και προϊόντα ολικής αλέσεως

Λιγότερη ζάχαρη και αλκοόλ.

Περισσότερη άσκηση. Καίμε θερμίδες, βελτιώνουμε το μεταβολισμό μας, μειώνουμε το λίπος μας .

Δεν τσιμπολογάμε.

Οργανώνουμε τα γεύματά μας ακολουθώντας τις αρχές της μεσογειακής διατροφής και έχουμε μαζί μας ελαφριά snacks, για τις ώρες που είμαστε εκτός σπιτιού

Πίνουμε άφθονο νερό. Αποβάλλει τις τοξίνες, διευκολύνει το μεταβολισμό, συμβάλλει στην υγεία του εντέρου και προκαλεί αίσθηση κορεσμού.

Χάνουμε μέχρι ένα κιλό την εβδομάδα. 7 χιλιάδες θερμίδες αντιστοιχούν σε 1 κιλό σωματικού βάρους.

Κοιμόμαστε 8 ώρες καθημερινά γιατί ο ύπνος εξασφαλίζει την ισορροπία των ορμονών που ελέγχουν τα κέντρα της όρεξης.

Στις εννέα η ώρα τελειώνουμε το βραδινό!

Τρώμε ελαφριά αν βρεθούμε για βραδινό εκτός σπιτιού:, μια σαλάτα και άπαχο ψητό κρέας ή ψάρι είναι η καλύτερη επιλογή.

Άντα Ζαχαριάδου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος