Ποια είναι τα συχνότερα λάθη που κάνουμε όταν θέλουμε να αδυνατίσουμε;

- ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΑΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: Η απώλεια βάρους δεν θα πρέπει να ξεπερνάει το 0,5-1 κιλό την εβδομάδα. Μεγαλύτερη απώλεια βάρους σημαίνει απώλεια υγρών και όχι λίπους άρα όχι πραγματικό αδυνάτισμα.

-- ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΠΟΣΙΜΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ: νομίζουμε ότι περιορίζοντας το φαγητό χάνουμε κιλά ενώ παράλληλα πίνουμε ροφήματα με θερμίδες… που ανατρέπουν την προσπάθεια.

- ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ – ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΦΑΓΗΤΟΥ: Συχνά, συνεχίζουμε να τρώμε νομίζοντας ότι μόνο με την άσκηση και την καύση θερμίδων και λίπους αδυνατίζουμε. Όμως αν θέλουμε να χάσουμε βάρος ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξουμε διατροφικές συνήθειες, να βελτιώσουμε την ποιότητα της διατροφής μας και να περιορίσουμε τις ποσότητες.

Άντα Ζαχαριάδου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος